El batxillerat és l'etapa de formació acadèmica postobligatòria que, convencionalment, es cursa entre els 16 i els 18 anys, però està oberta a persones de qualsevol edat. Cal ser major d'edat per inscriure's a l'IOC.
El títol de batxillerat et permetrà incorporar-te a la vida laboral, així com accedir a estudis de grau superior de formació professional, d’arts plàstiques i disseny, d'ensenyaments esportius o d’ensenyaments artístics superiors, així com l’accés a la universitat (un cop superada la prova d'accés a la universitat, PAU).

Dates del curs 2023-24

PRIMER QUADRIMESTRE

Inici de curs
21 de setembre de 2023

SEGON QUADRIMESTRE

Inici de curs
26 de gener 2024

matrícula curs 2024-25

PRIMER QUADRIMESTRE

alumnat nou i visitant
del 3 al 10 de setembre
alumnat antic
del 5 al 28 de juny

Segon QUADRIMESTre

Alumnat nou
de l'11 al 15 de novembre
alumnat antic
del 16 al 23 de gener 2025

El batxillerat et permet escollir una de les següents modalitats:

• Arts (via d'arts plàstiques, imatge i disseny)
  • Arts (via música i arts escèniques)
  • Ciències i tecnologia
  • Humanitats i ciències socials
  • General

ASSIGNATURES A DISTÀNCIA PER ALUMNES DE CENTRES PRESENCIALS

Si ja estàs cursant el Batxillerat en un centre presencial, l’IOC t’ofereix la possibilitat d’estudiar algunes de les matèries a distància.
INFORMA-TE’N AQUÍ

Preinscripció i matrícula

Per matricular-se
al 2n quadrimestre d'aquest curs 2023-24, cal seguir aquest procediment:
  • Accediu a la vostra secretaria, aneu a Itinerari i trieu quines matèries voleu cursar, anoteu-les en una llista.
  • Un cop triades les matèries us heu de comunicar amb el vostre tutor/a i heu d'enviar-li la llista. (El botó per confirmar matrícula està desactivat per a l'alumne, per evitar incidències).
  • El tutor/a revisarà que la matrícula sigui correcta i llavors rebreu un full de pagament des de secretaria al correu electrònic que teniu informat a l'apartat Dades personals. És important que aquest correu electrònic estigui operatiu.

Preguntes freqüents:
  1. Si ja he cursat el 1r quadrimestre, quan exactament comença la matrícula? Un cop hagi finalitzat el procés d'avaluació del primer quadrimestre, que té lloc dilluns 15 a la tarda.
  2. Si fa temps que no entro al campus IOC i no recordo la contrasenya, com ho faig? Des del mateix pots genera-ne una de nova que se t'enviarà al correu enregistrat a secretaria. Si no recordes quin correu hi ha o ja no l'uses, pots escriure un correu a batxinfo@ioc.cat adjuntant les dues cares del DNI i sol·licitant una nova contrasenya vinculant-la a un correu nou.
  3. Si no s'ha acabat de tancar el meu procés de matrícula el 19 de gener, és greu? Si la matrícula està iniciada durant el termini correcte en conversa amb el tutor, us podem garantir la finalització de la mateixa per poder començar el segon quadrimestre.
  4. Puc anar mirant-me quines matèries hauria de fer ara? Sí, consultant aquests itineraris que us adjuntem amb l'oferta per al quadrimestre 2 a l'IOC.
  5. Si em presento a la convocatòria extraordinària, m'he de matricular abans de saber les notes? No, fins que es publiquin les notes de la convocatòria extraordinària no t'has de matricular, t'allargarem el termini de matrícula.

Informació detallada