El certificat COMPETIC és la certificació acreditativa de la competència digital. A l’IOC pots estudiar a distància el nivell avançat d’aquesta certificació, l’anomenat COMPETIC3. Els certificats COMPETIC són equivalents a tots els efectes amb els certificats ACTIC.

La competència digital és la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació que les persones despleguen en situacions reals per assolir objectius determinats amb eficàcia i eficiència.

Dates del curs

Trimestre d'hivern 2020

INICI DE CURS
13 de gener de 2020
fi de curs
23 de març de 2020

Trimestre de primavera 2020

inici de CURS
16 d'abril de 2020
fi de curs
25 de juny de 2020

Període de matrícula

Trimestre de primavera 2020

Inscripció
24 (a partir de les 10h)-31 març 2020
Pagament
24 de març - 2 d'abril 2020 (abans 19:55h)

Trimestre de tardor 2020

Inscripció
14-18 setembre 2020
Pagament
14 - 24 de setembre 2020 (abans 19:55h)

El certificat Competic 3 et facilitarà nous coneixements en l'àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació, així com l'obtenció d'una certificació que et permet la promoció professional.

Preinscripció i matrícula

L'oferta de places és limitada. Les places s'assignaran per estricte ordre d'inscripció. En el moment del procés d'inscripció, si podeu matricular una competència ja teniu la plaça garantida sempre que completeu el procés de matrícula. Si en el moment de la inscripció no teniu disponible l'opció de matricular una determinada competència, és que les places ja s'han esgotat.

L'oferta de places pel trimestre de Primavera 2020  és la següent:

C4: Tractament de la informació escrita - 500 places
C5: Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment - 60 places
C6: Tractament de la informació numèrica - 380 places
C7: Tractament de les dades - 60 places
C8: Presentació de continguts - 250 places

Per a iniciar el procés d'inscripció necessiteu obtenir accés al campus IOC. Empleneu el formulari d'inscripció clicant el següent botó:

VULL INSCRIURE’MSi ja sou o heu estat alumne de l'IOC en uns altres estudis, en el moment de fer la preinscripció l'aplicatiu ho detectarà i no us generarà cap nou usuari, perquè ja en teniu un.

Si recordeu la contrasenya, heu d'entrar aleshores al campus IOC i trobareu activada la Secretaria COMPETIC per tal que pugueu continuar el procés de matrícula.

Si no recordeu la contrasenya, seguiu els passos que us indica el web de l'IOC per a recuperar-la.

Si ja heu cursat estudis de Competic a l'IOC, el procés per a tornar-vos a matricular és molt senzill. No cal que torneu a aportar documentació ni que genereu un nou usuari del campus. Simplement, entreu a la vostra Secretaria COMPETIC, aneu a l'apartat Itinerari, marqueu la casella "Sóc alumne antic i vull fer nova matrícula" i escolliu la competència o competències que vulgueu matricular.

Aleshores només caldrà que espereu el termini de pagament per acabar de fer efectiva la matrícula.

Informació detallada