El certificat COMPETIC és la certificació acreditativa de la competència digital. A l’IOC pots estudiar a distància el nivell avançat d’aquesta certificació, l’anomenat COMPETIC3. Els certificats COMPETIC són equivalents a tots els efectes amb els certificats ACTIC.

La competència digital és la combinació de coneixements, habilitats i actituds en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació que les persones despleguen en situacions reals per assolir objectius determinats amb eficàcia i eficiència.

Dates del curs

TRIMESTRE DE TARDOR 2019

INICI DE CURS
7 d'octubre de 2019
fi de curs
10 de desembre de 2019

TRIMESTRE D'HIVERN 2020

inici de CURS
13 de gener de 2020
fi de curs
23 de març de 2020

Període de matrícula

TRIMESTRE D'HIVERN 2020

Inscripció
12-18 desembre 2019
Pagament
20 desembre 2019 - 3 gener 2020 (abans 19:55h)

TRIMESTRE DE PRIMAVERA 2020

Inscripció
24-31 març 2020
Pagament
2-9 abril (abans 19:55h) 2020

El certificat Competic 3 et facilitarà nous coneixements en l'àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació, així com l'obtenció d'una certificació que et permet la promoció professional.

Preinscripció i matrícula

L'oferta de places és limitada. Les places s'assignaran per estricte ordre d'inscripció. En el moment del procés d'inscripció, si podeu matricular una competència ja teniu la plaça garantida sempre que completeu el procés de matrícula. Si en el moment de la inscripció no teniu disponible l'opció de matricular una determinada competència, és que les places ja s'han esgotat.

L'oferta de places pel trimestre de tardor 2019 és la següent:

C4: Tractament de la informació escrita - 500 places
C5: Tractament de la informació gràfica, sonora i de la imatge en moviment - 60 places
C6: Tractament de la informació numèrica - 380 places
C7: Tractament de les dades - 60 places
C8: Presentació de continguts - 250 places

Per a iniciar el procés d'inscripció necessiteu obtenir accés al campus IOC. Empleneu el formulari d'inscripció clicant el següent botó:

VULL INSCRIURE’MSi heu estat alumne de l'IOC en uns altres estudis, en el moment de fer la preinscripció l'aplicatiu ho detectarà i no us generarà cap nou usuari, perquè ja en teniu un. Si recordeu la contrasenya, heu d'entrar aleshores al campus IOC i trobareu activada la Secretaria COMPETIC per tal que pugueu continuar el procés de matrícula. Si no recordeu la contrasenya, seguiu els passos que us indica el web de l'IOC per a recuperar-la.

Si ja heu cursat estudis de Competic a l'IOC, el procés per a tornar-vos a matricular és molt senzill. No cal que torneu a aportar documentació ni que genereu un nou usuari del campus. Simplement, entreu a la vostra Secretaria COMPETIC, aneu a l'apartat Itinerari, marqueu la casella "Sóc alumne antic i vull fer nova matrícula" i escolliu la competència o competències que vulgueu matricular.

Aleshores només caldrà que espereu el termini de pagament per acabar de fer efectiva la matrícula.

Informació detallada