Viviu a l’estranger i voleu que els vostres fills millorin el català? El Programa CRE, acrònim de Cursos de català per a joves residents a l’estranger, us respon.

És una proposta de l’Institut Obert de Catalunya adreçada a joves de 12 a 17 anys de tot el món per tal que puguin millorar la competència comunicativa oral i escrita en llengua catalana.

Dates del curs

CURS 2020-2021

Primer semestre
1 d'octubre de 2020 - 31 de gener de 2021
Segon semestre
1 de febrer - 31 de maig de 2021

Període de matrícula

CURS 2020-2021

Primer semestre
del 21 al 27 de setembre de 2020
Segon semestre
del 18 al 25 de gener de 2021

Informació general

La matrícula es realitza a través d'un aplicatiu informàtic que s'obre durant el període de matrícula.

Per a formalitzar la matrícula cal aportar còpia escanejada del document d'identitat del pare, mare o tutor legal i del document d'identitat de l'alumne.

Un cop feta la sol·licitud i havent pagat la matrícula, l'alumne ja estarà matriculat i rebrà al seu correu electrònic les instruccions per a iniciar el curs.

Les instruccions d'ús de l'aplicatiu de matrícula es publicaran properament en aquest mateix espai.

Informació complementària