El Graduat en Educació Secundària obligatòria (GES) és la titulació bàsica que poden obtenir les persones majors de 18 anys i és equivalent a l'ESO.

Els estudis de GES es poden fer presencialment als centres i les aules de formació de persones adultes, o a distància a l’Institut Obert de Catalunya. Els estudis de GES a l'IOC es basen en l'avaluació contínua, la tutorització i en una gran flexibilitat organitzativa. L’obtenció del graduat, a més de millorar la formació bàsica de les persones adultes i la seva situació professional i laboral, permet accedir als estudis de batxillerat i als cicles formatius de grau mitjà d’FP.

Dates del curs

del 15 al 18 de desembre 2020
Pagament
del 15 al 20 de desembre 2020

Pots començar els estudis de GES des de diferents nivells, segons els teus coneixements i estudis previs.

Preinscripció i matrícula

A cada nou trimestre, l'alumnat ha de fer una nova matrícula. Però un cop feta la matrícula inicial, els següents processos de matrícula són molt més senzills. Només heu d'entrar al campus i durant el termini de matrícula per a estudiants antics enviar un missatge al vostre tutor/a amb una proposta de matrícula. Quan el vostre tutor/a us respongui, heu de fer el pagament de la matrícula a través de la Secretaria virtual del campus. Amb això ja estareu matriculats per a un nou trimestre.

Si sou alumnes que vau estar matriculats al GES a l'IOC però fa trimestres que ho vau abandonar, heu de fer la matrícula en el període d'estudiants antics:

• Si coneixeu l'usuari i contrasenya per a entrar al campus, i un cop al campus teniu tutoria assignada al centre de suport desitjat, heu de fer el mateix procediment que la resta d'estudiants antics.
  • Si coneixeu l'usuari i contrasenya per a entrar al campus, però us voleu inscriure a un centre de suport diferent al que teníeu assignat, heu de sol·licitar el canvi adreçant-vos al nou centre almenys una setmana abans de l'inici del període de matrícula d'alumnat antic.
  • Si ja no teniu accés al campus, envieu un correu electrònic a gesinfo@ioc.cat amb l'assumpte "Alumne antic sense accés ni centre assignat", i amb el vostre nom, cognoms i DNI, almenys una setmana abans de l'inici de matrícula per als estudiants antics.

Informació detallada