Aquest curs et permetrà preparar-te a distància per a la prova d’accés als Cicles Formatius de Grau Superior de Formació professional, d'Arts plàstiques i disseny o d'Ensenyaments esportius.

L'IOC ofereix formació de totes les matèries que són objecte d'examen a les proves d'accés a Cicles de Grau Superior; aquestes s’imparteixen al llarg de tot el curs, durant el qual l’alumne podrà fer un seguiment del seu progrés mitjançant lliuraments i una simulació telemàtica final de la prova d’accés.

Dates del curs

Inici de curs

1 octubre 2021 (provisional)

Final de curs

abril 2022

Preinscripció i matrícula

16 setembre 2021

23 setembre 2021

Preinscripció i matrícula

El primer pas per a poder fer la matrícula com a alumnat nou és fer la preinscripció. Haureu d'emplenar el formulari clicant a l'enllaç que trobareu més avall.

Un cop feta la preinscripció, obtindreu un usuari i una contrasenya amb el qual podreu accedir al Campus IOC i formalitzar la matrícula.

MATRÍCULA TANCADA

Un cop tingueu l'usuari i la contrasenya, entreu al campus, aneu a la Secretaria PACFGS i completeu les dades de la fitxa de dades personals.

Posteriorment, heu d'escanejar o fotografiar tota la documentació que necessiteu aportar. Un cop fet això, aneu a la pestanya Documents Aportats i pengeu, en els espais que correspongui, tota la documentació digitalitzada. Per matricular-vos heu d'aportar, com a mínim, el DNI. Si teniu documentació que acrediti que esteu exempts de realitzar una part de la prova, també haureu de penjar-la per tal que es treguin les matèries exemptes. No feu el pagament fins que això s'hagi produït, si és el cas.

Així mateix, si voleu optar a reducció o gratuïtat de matrícula, heu d'aportar una còpia dels documents que hi donen dret.

Després d'aportar la documentació haureu de triar, a la pestanya Itinerari, el curs que us interessi: Curs de preparació per a la prova d'accés a CFGS de Formació professional; Curs de preparació per a la prova d'accés a CFGS d'Arts plàstiques i disseny, o Curs de preparació per a la prova d'accés a CFGS d'Ensenyaments esportius.

En aquest enllaç trobareu la Guia de matrícula.

Després d'haver fet la inscripció, des de l'IOC es validarà la vostra matrícula. Això pot trigar uns dies. En cas de dubte podreu contactar amb el tutor a través de l'aula de tutoria. Quan la matrícula hagi estat validada podreu fer-ne el pagament a través de la pestanya pagament.

En cas d'haver aportat documentació que acrediti bonificació o gratuïtat de preu públic caldrà aportar original i fotocòpia a la seu central de l'IOC en horari d'atenció al públic o al centre de suport que hàgiu triat; en aquest últim cas hi haureu de contactar per saber quan podeu dur la documentació.

Informació detallada