Notícies

Es considera alumnat nou a tot/a alumne/a que no està cursant cap mòdul de l'EOI IOC durant aquest període de preinscripció.

L'EOI IOC és l'oferta educativa de les Escoles Oficials d'Idiomes d'anglès no presencial en la modalitat online, integrada a l'Institut Obert de Catalunya, per tal de facilitar l'extensió de l'oferta per tot el territori i garantir la qualitat dels ensenyaments.

Tota la informació sobre aquests estudis a: EOI IOC.

• La preinscripció en els mòduls 1A,1B,2A,2B, 3A, 3B, 4A ,4B, 5A i 5B s’haurà de fer efectiva del 4 a l‘11 de maig de 2017.

• El procés d'preinscripció comporta la possibilitat de realització d'un test de nivell online per tal de col·locar a les persones en el nivell adequat.

• Consulteu la guia de preinscripció i matrícula per a informació detallada sobre com realitzar la preinscripció i posteriorment la matrícula, així com el calendari exacte d'ambdós processos:Guia