Referències
Bibliografia bàsica
Rice, W.H. (2010). Moodle: desarrollo de cursos e-learning. Madrid. Anaya
Explica el funcionament d’una plataforma que s’utilitza per gestionar cursos en línia.
Calvo, M. (2009). Networking: uso práctico de las redes sociales. Madrid. ESIC
Explica diferents aplicacions de les xarxes socials.
Bibliografia complementària
Rodríguez, O. (2011). Community Manager: Conviértete en un experto en social media. Madrid. Anaya Multimedia
Molt útil per especialitzar-se en aquest nou perfil professional que és el Community Manager. Pot ser una bona sortida laboral.
Rodríguez, O. (2011). Twitter: Aplicaciones profesionales y de empresa. Madrid. Anaya Multimedia
Dóna moltes idees de com utilitzar aquesta xarxa social a nivell empresarial.
Smith, M. (2012). El nuevo marketing relacional: conseguir el éxito de un negocio empleando las redes sociales. Madrid. Anaya Multimedia
Explica com utilitzar les xarxes socials per donar-se a conèixer i afavorir el negoci.
Purdy, K. (2012). Google+. Madrid. Anaya Multimedia
Versa sobre les diferents funcionalitats que conté Google+.
Chatfiel, T. (2012). 50 cosas que hay que saber sobre el mundo digital. Madrid. Ariel
Llibre introductori als principals conceptes utilitzats en el món digital.
En aquest enllaç hi trobareu informació dels diferents telecentres que hi ha a Catalunya i els recursos que ofereixen.
Llistat de cercadors més importants i més utilitzats per buscar qualsevol informació a la xarxa:
Enllaç que permet conèixer l’entorn virtual de Second Life a Espanya.
http://www20.gencat.cat/portal/site/portaldogc
Pàgina oficial del DOGC.
Diari digital destinat a professionals de més de 30 anys, sensibilitzats amb l’economia sostenible entre d’altres.
En aquesta pàgina hi trobeu un seguit d’enllaços que porten a llocs webs molt interessants tals com: Vilaweb (diari d’informació general en català), Diari Ara, Nació Digital etc.