Resultats d'aprenentatge

En finalitzar aquesta unitat l’alumne/a:

1. Fa recerca i selecciona informació, segons els paràmetres establerts i utilitzant fonts oficials i/o privades rellevants per l’empresa.

  • Consulta sistemàticament diaris oficials i remet la informació obtinguda a qui correspongui en la forma i terminis establerts.
  • Consulta diferents mitjans de comunicació, convencionals o digitals, i prepara reculls de premsa que tramet a qui correspongui en la forma i terminis establerts.
  • Consulta pàgines webs, oficials i/o privades, n’extrau la informació rellevant per a l’empresa i la presenta en el format requerit.
  • Busca la informació de forma eficient i la contrasta, si és necessari.
  • Utilitza cercadors d’informació.
  • Aplica criteris d’ordre, arxiu i neteja a dades i/o documentació, internes i externes de l’empresa.
  • Revisa sistemàticament la sindicació de continguts de l’empresa en l’àmbit de la seva competència.

2. Actualitza la informació pròpia de l’empresa, atenent als criteris de manteniment que s’hagin establert.

  • Gestiona i actualitza àrees d’informació.
  • Organitza i actualitza els calendaris de nomenaments i càrrecs, tant en l’estructura organitzativa com en targetes, despatxos i altres ubicacions físiques o virtuals.
  • Transmet, rep i manté actualitzada la informació corporativa en les gestions bàsiques amb agents externs de l’organització.
  • Comprova i/o punteja la informació per tal d’assegurar-ne la publicació d’una versió correcta i sense errades.
  • Manté actualitzat l’arxiu rutinari, convencional i digital, en els formats i organitzacions establerts.
  • Supervisa i assegura la retirada d’informació obsoleta, en suports convencionals i digitals, segons els procediments establerts.
Anar a la pàgina anterior:
Referències
Anar a la pàgina següent:
Resum