Resultats d'aprenentatge
En finalitzar aquest mòdul l’alumne/a:
Mapatge UV
- Genera els mapes UV dels models, analitzant les possibilitats d’ús de les eines de programari més adequades per a l’operació.
Texturització 3D
- Defineix i aplica els materials virtuals sobre els models, analitzant tots els paràmetres que afecten el comportament de les superfícies i interpretant els estudis de color.
Color i texturització 2D
- Aplica color físicament o per ordinador per a stop-motion, adaptant-se a la carta de color i als dissenys originals.
- Genera textures procedimentals 2D i 3D i mapa de bits (bitmap), animant-los (si escau) i analitzant les seves possibilitats d’ajust als estudis de color i a la dimensió del projecte.
Il·luminació
- Defineix i desglossa els llums necessaris per a cada escenari, analitzant els estudis de color.
- Aplica, modifica i anima els llums virtuals i els seus paràmetres a cada escenari, valorant l’elecció de les eines de programari adequades.
- Il·lumina cada pla animat, realçant els personatges definits i analitzant la intencionalitat dramàtica.
Acabats 3D
- Genera cabell virtual, geometria pintada (paint effects), animant-los (si escau) i analitzant les seves possibilitats d’ajust als estudis de color i a la dimensió del projecte.