Notícies

L'IOC ofereix la possibilitat d'estudiar anglès a distància en col·laboració amb Cambridge University i assegura la formació del seu alumnat amb l'objectiu que aquest assoleixi progressivament el nivell Bàsic i Intermedi de les Escoles Oficials d'Idiomes i organitza els exàmens per l'obtenció de les certificacions oficials corresponents.

Tota la informació sobre aquests estudis a: Idiomes.

• La inscripció en el mòdul 1A i en el mòdul 1B s’haurà de fer efectiva entre el 2 de maig i el 8 de maig de 2011.
  • El procés d'inscripció comporta la possiblitat de realització d'un test de nivell per tal de col·locar a les persones en el nivell adequat.
  • Guia de preinscripció i matrícula
  • Accés a la inscripció

El nombre de places ofertes en aquesta primera convocatòria serà de 2.500 entre els dos mòduls.*

• La matrícula en el mòdul 1A i en el mòdul 1B s’haurà de fer efectiva durant el període comprès entre l'11 i el 16 de maig de 2011.
  • El curs començarà a meitat setembre de 2011. Les dates exactes s'anunciaran a Idiomes, a Calendaris.
  • L'import és de 95,00 € per cada mòdul de setanta hores.

Podeu veure aquesta guia de l'estudiant per fer-vos una idea del funcionament del curs.

Portal Cambridge

*Les preinscripcions es numeren correlativament. El número de la preinscripció és vàlid per al sorteig d’adjudicació de places, quan s’escaigui. Si el nombre de sol·licituds és superior al de places disponibles l’admissió es resoldrà mitjançant un sorteig públic que tindrà lloc el 9 de maig de 2011, a les 11.00 hores, a la seu de l’IOC. L’institut en farà difusió a partir de les 12.00 hores.

Requisits d'accés:

Per accedir a l'IOC Idiomes és requisit tenir divuit anys complerts en l'any natural en què es comencin els estudis.

Accés als diferents mòduls:

• Per accedir al mòdul 1A no cal acreditar cap nivell previ de coneixements. Les persones interessades podran accedir a fer un test de nivell per saber quin és el seu.
  • Per accedir al mòdul 1B cal haver superat el mòdul immediatament anterior o haver acreditat un determinat nivell mitjançant el test de nivell.

Calendari dels estudis:

Segon semestre del curs 2010-2011:

• Mòdul 1A i 1B: del 8 de març al 23 de juny de 2011 (mòduls en funcionament a data d'avui)

Primer semestre del curs 2011-2012:

• Mòdul 1A i 1B: comença a meitat setembre de 2011 per a l'alumnat nou que es preinscrigui a partir del 2 de maig de 2011 i es matriculi a partir de l'11 de maig de 2011 i per a l'alumnat antic que no hagi aprovat els mòduls i es matriculi a partir del 4 de juliol de 2011.

• Les dates exactes de començament del curs s'anunciaran en breu, en aquesta web: Idiomes > Calendari dels estudis.

• Mòdul 2A: comença a meitat setembre de 2011 per a l'alumnat antic que hagi aprovat 1B i es matriculi a partir del 4 de juliol de 2011.

Segon semestre del curs 2011-2012:

• Mòdul 1A, 1B i 2A: comença a final de febrer o principi de març de 2012 per a l'alumnat nou que es preinscrigui a partir del 2 de novembre de 2011 i es matriculi a partir de l'11 de novembre de 2011 i per a l'alumnat antic que no hagi aprovat els mòduls i es matriculi a partir del 19 de gener de 2012.

• Mòdul 2B: comença a final de febrer o principi de març de 2012 per a l'alumnat antic que hagi aprovat 2A i es matriculi a partir del 19 de gener de 2012.