El Graduat en Educació Secundària obligatòria (GES) és la titulació bàsica que poden obtenir les persones majors de 18 anys i és equivalent a l'ESO.

Els estudis de GES es poden fer presencialment als centres i les aules de formació de persones adultes, o a distància a l’Institut Obert de Catalunya. Els estudis de GES a l'IOC es basen en l'avaluació contínua, la tutorització i en una gran flexibilitat organitzativa. L’obtenció del graduat, a més de millorar la formació bàsica de les persones adultes i la seva situació professional i laboral, permet accedir als estudis de batxillerat i als cicles formatius de grau mitjà d’FP.

Dates del curs

alumnat antic
Matrícula: pendent
Pagament: pendent

Pots començar els estudis de GES des de diferents nivells, segons els teus coneixements i estudis previs.

Preinscripció i matrícula

La primera vegada que us matriculeu de GES a l'IOC heu de fer la preinscripció des de casa, una entrevista personal amb el tutor i el pagament de la matrícula. Tots els passos que haureu de fer són els següents:

• Tenir la documentació fotografiada.
  • Decidir a quin centre de suport us voleu inscriure.
  • Omplir el formulari de preinscripció.
  • Concertar dia i hora per a l'entrevista personal.
  • Fer l'entrevista personal amb el tutor i acordar l'itinerari formatiu.
  • Fer el pagament de la matrícula.

En les pestanyes següents trobareu informació detallada per completar tots aquests passos.

El procés de matrícula que descrivim només s'ha de fer la primera vegada que us inscriviu al GES a l'IOC. Si ja heu estat inscrits al GES a l'IOC anteriorment, no heu de fer tot aquest procediment de matrícula. El procediment de matrícula per a alumnat antic és molt més senzill: poseu-vos en contacte amb el centre col·laborador al qual vàreu estar inscrits per tal que us facin la matrícula. Si no recordeu la contrasenya del campus o voleu aportar documentació renovada, ells us assessoraran. Si no recordeu el centre col·laborador o aquest ja no és centre col·laborador de l'IOC, escriviu-nos a través del formulari de contacte del web.

Informació detallada