
Del 4 al 10 de novembre de 2022 s’obre el període de preinscripció a tots els nivells d’anglès, nivell bàsic d’alemany i el curs de català C2.2 (antic nivell D).
La matrícula dels alumnes nous i discontinus que hagin fet aquesta preinscripció serà del 16 al 28 de novembre.
Preinscripció
Es considera alumne nou o discontinu a tota persona que no estigui cursant cap mòdul de l’EOI de l’IOC en aquest moment.
- El procés d’inscripció d’anglès i alemany comporta la possibilitat de realització d’un test de nivell en línia per situar a cada persona en el nivell més adequat. Per accedir al curs de català C2.2, si no disposeu d’un certificat de nivell C2.1, també haureu de fer una prova de nivell.
- L’aplicatiu informàtic de la preinscripció estarà disponible del 4 de novembre a les 8:00 h fins al dia 10 de novembre de 2022 a les 14 hores.
Lliurament de documentació
Entre el 16 de novembre a les 10:00 h i fins al 28 de novembre de 2022 a les 15 h podreu pujar a la secretaria virtual EOI la documentació necessària per ser validada per l’IOC.
Per formalitzar la matrícula cal que feu el pagament entre el 16 de novembre a les 10:00 h i el 2 de desembre de 2022 fins les 22:00 h.
