Resultats d'aprenentatge

En finalitzar aquesta unitat, l’alumne/a:

Caracteritza el suport a la intervenció educativa relacionant-lo amb les competències i l’àmbit d’actuació del tècnic en el centre escolar.

  • Identifica els destinataris de la intervenció del tècnic en el context educatiu.
  • Descriu les estructures organitzatives dels centres que atenen alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu.
  • Analitza la legislació vigent en relació amb l’atenció a la diversitat en els centres educatius.
  • Identifica els diferents nivells de concreció curricular i els elements bàsics del currículum.
  • Relaciona la intervenció educativa dirigida a l’alumnat amb necessitats educatives específiques de suport educatiu, amb el projecte educatiu i els documents de programació del centre.
  • Identifica les característiques, els objectius, l’organització i el funcionament dels programes d’atenció a la diversitat.
  • Identifica l’estructura organitzativa i funcional de l’equip interdisciplinari d’atenció a alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu.
  • Identifica l’àmbit d’actuació del tècnic en el context de l’atenció a la diversitat als centres educatius.
  • Valora la importància de la planificació i el treball en equip en el procés d’intervenció educativa.
  • Mostra una actitud de respecte vers les necessitats de coordinació i treball en equip en la intervenció amb alumnes.
Anar a la pàgina anterior:
Resum
Anar a la pàgina següent:
Referències