Resultats d'aprenentatge
En finalitzar aquesta unitat, l’alumne/a:
Caracteritza el suport a la intervenció educativa relacionant-lo amb les competències i l’àmbit d’actuació del tècnic en el centre escolar.
- Identifica els destinataris de la intervenció del tècnic en el context educatiu.
- Descriu les estructures organitzatives dels centres que atenen alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu.
- Analitza la legislació vigent en relació amb l’atenció a la diversitat en els centres educatius.
- Identifica els diferents nivells de concreció curricular i els elements bàsics del currículum.
- Relaciona la intervenció educativa dirigida a l’alumnat amb necessitats educatives específiques de suport educatiu, amb el projecte educatiu i els documents de programació del centre.
- Identifica les característiques, els objectius, l’organització i el funcionament dels programes d’atenció a la diversitat.
- Identifica l’estructura organitzativa i funcional de l’equip interdisciplinari d’atenció a alumnes amb necessitats específiques de suport educatiu.
- Identifica l’àmbit d’actuació del tècnic en el context de l’atenció a la diversitat als centres educatius.
- Valora la importància de la planificació i el treball en equip en el procés d’intervenció educativa.
- Mostra una actitud de respecte vers les necessitats de coordinació i treball en equip en la intervenció amb alumnes.