Resultats d'aprenentatge

En finalitzar aquesta unitat l’alumne/a:

  1. Planifica estratègies, activitats i recursos d’intervenció en l’àmbit motor, relacionant-los amb les característiques individuals i del grup al qual va dirigit.
    • Identifica les característiques motrius dels destinataris en funció de la seva edat.
    • Formula objectius d’acord amb les característiques motrius dels infants destinataris en funció de la seva edat.
    • Proposa activitats apropiades a les característiques motrius dels destinataris en funció de la seva edat.
    • Selecciona recursos apropiats a les característiques motrius dels destinataris en funció de la seva edat.
    • Organitza els espais adequant-los a les característiques motrius dels destinataris en funció de la seva edat.
    • Estableix una distribució temporal de les activitats per adaptar-se a les característiques motrius dels destinataris en funció de la seva edat
    • Selecciona les ajudes tècniques que és necessari emprar.
    • Valora la importància del desenvolupament motor en l’adquisició de l’autonomia personal.
  2. Implementa activitats d’intervenció en l’àmbit motor, relacionant-les amb els objectius previstos i amb les característiques dels infants.
    • Descriu les principals dificultats que poden sorgir en la realització de les activitats.
    • Organitza els espais en funció de les activitats d’intervenció en l’àmbit motor i de les característiques del grup.
    • Prepara el recursos materials propis de les activitats.
    • Realitza les activitats ajustant-les a la planificació temporal.
    • Respecta els ritmes i les necessitats individuals en el desenvolupament de l’activitat.
    • Selecciona estratègies d’intervenció promotores d’un clima d’afecte i confiança.
    • Valora la coherència de la implantació de les activitats amb la planificació.
    • Dona resposta davant de contingències.
    • Genera entorns d’intervenció segurs.
  3. Avalua el procés i el resultat de la intervenció realitzada en l’àmbit motor, argumentant les variables en el procés i justificant la seva elecció.
    • Selecciona els indicadors d’avaluació.
    • Selecciona els instruments d’avaluació adients a les característiques individuals i a l’edat del nen/a.
    • Aplica l’instrument d’avaluació seguint el procediment correcte.
    • Enregistra les dades extretes del procés d’avaluació en el suport establert.
    • Interpreta la informació recollida del procés d’avaluació de la intervenció.
    • Identifica les situacions en què és necessari la col·laboració d’altres professionals.
    • Identifica les possibles causes d’una intervenció no adient.
    • Ajusta l’actuació i l’actitud com a professional a la pauta prevista.
Anar a la pàgina anterior:
Resum
Anar a la pàgina següent:
Mapa conceptual