Resultats d'aprenentatge

En finalitzar aquesta unitat, l’alumne/a:

1. Caracteritza els fonaments i elements de relacions públiques, relacionant-los amb les diferents situacions empresarials.

  • Reconeix els fonaments i els principis de les relacions públiques.
  • Identifica i classifica els conceptes d’identitat corporativa i imatge corporativa i els seus components.
  • Reconeix diferents tipus d’imatges projectades per empreses i organitzacions.
  • Identifica i valora els diferents recursos de les relacions públiques.
  • Selecciona els diferents mitjans de comunicació tradicionals, depenent del producte que s’ha de presentar i del públic a qui es dirigeix.
  • Selecciona els diferents canals de comunicació en línia i mòbils depenent del producte que s’ha de presentar i el públic a qui es dirigeix.
  • Valora la importància de la imatge, la identitat corporativa, la comunicació i les relacions públiques en les empreses i les organitzacions.
  • Analitza la conveniència de comptar amb un servei de protocol i/o un gabinet de premsa o comunicació, segons la dimensió de l’empresa o l’organització.
  • Valora l’objectiu de les relacions públiques i la seva aplicació en les situacions empresarials més habituals.
Anar a la pàgina anterior:
Resum
Anar a la pàgina següent:
Referències