Resultats d'aprenentatge

En finalitzar aquesta unitat, l’alumne/a:

1. Defineix i aplica els materials virtuals sobre els models, analitzant tots els paràmetres que afecten el comportament de les superfícies i interpretant els estudis de color.

  • Analitza les característiques de cada element del model, generant els materials virtuals necessaris.
  • Elegeix el material adequat segons la textura que cal reproduir, i l’aplica a cada element del model.
  • Analitza i cataloga els referents necessaris (reals o no) per a l’ajust dels paràmetres d’especularitat, refracció i reflexió, transparència, ambient, translucència i autoil·luminació, i de les intensitats de relleu volumètric (desplaçament) o visual (bump) de cada material.
  • Crea multimaterials per a la creació d’una sola textura.
  • Crea les normals mitjançant un programari 2D o 3D d’alta poligonització.
  • Anima les textures segons els paràmetres requerits.
Anar a la pàgina anterior:
Resum
Anar a la pàgina següent:
Referències