Activitats
Animació de les textures
L’objectiu d’aquesta activitat és revisar tècniques d’animació de textures.
Responeu les següents preguntes:
- Com es col·loca animació 2D en una textura?
- Quin paràmetre podem animar a les textures procedimentals?
- Què es pot fer per projectar una seqüència de vídeo?
Nomenclatura
L’objectiu d’aquesta activitat és aprendre nomenclatura d’arxius.
Responeu a les següents preguntes:
- Quina finalitat té la nomenclatura?
- Com s’anomenaran les textures?
Creació de multimaterial
L’objectiu d’aquesta activitat és revisar l’ús de multimaterial.
Expliqueu un sistema de selecció per crear multimaterial.
Materials específics segons motors de renderització
L’objectiu d’aquesta activitat és aprendre a treballar amb motors de renderització diferents.
Responeu les següents preguntes:
- Quins grups diferencien els materials?
- Com farem servir la distribució subsuperficial en entorns de temps real?
- Quina freqüència tenen els motors de temps real?
Aplicació de normals en el canal de relleu específic per a videojocs segons programari
L’objectiu d’aquesta activitat és aprendre la base del mapa de normals.
Com reconeixem una mapa de normals i com funciona?