Resultats d'aprenentatge

En finalitzar aquesta unitat, l’alumne/a:

1. Genera els mapes UV dels models, analitzant les possibilitats d’ús de les eines de programari més adequades per a l’operació.

  • Estudia la geometria de cada model, analitzant la seva morfologia per a la seva idònia col·locació en un espai bidimensional, amb vista a la seva posterior pintada i aplicació de mapes.
  • Genera els mapes UV de cada element del model segons les seves característiques, usant els mapes plans, cilíndrics, esfèrics, automàtics o basats en càmera que s’adeqüin millor a la seva morfologia.
  • Optimitza els models per pintar en 2D cada superfície, modificant els punts als mapes UV mitjançant l’eina necessària.
  • Soluciona els problemes que experimentarà la geometria quan s’apliquin les expressions, flexions o plecs i replegaments, modificant els punts als mapes UV amb l’eina precisa.
  • Optimitza l’aplicació de textures de cada model, generant les versions d’UV (UV sets) necessàries.
Anar a la pàgina anterior:
Resum
Anar a la pàgina següent:
Referències