Referències
Bibliografia bàsica
Palamar, T. (2015). Mastering Autodesk Maya 2016: Autodesk Official Press. Indianapolis: Sybex.
Manual tècnic on trobareu informació sobre l’ús professional del programari Autodesk Maya. Tracta les novetats sobre modelatge, representació, animació i efectes del programa.
Bibliografia complementària
Ward, A. (2004). Game Character Development with Maya. Berkeley: New Riders.
Llibre on trobareu informació sobre la creació de personatges en 3D i el seu corresponent apartat sobre la creació de mapes UV.
Ward, A. (2008). Game Character Development. Boston: Course Technology PTR.
Obra que tracta sobre la creació de personatges en 3D i el seu corresponent apartat sobre la creació de mapes UV.
Watkins, A. (2012). Getting Started in 3D with Maya. Amsterdam: Focal Press.
Aporta informació generalitzada sobre el programari Autodesk Maya amb apartats específics per a la part de mapatge UV. Trobareu el PDF on line a: goo.gl/orq7rB.
Adreces d'interès
help.autodesk.com/view/MAYAUL/2017/ENU/
Proporciona informació variada sobre el funcionament del programa Autodesk Maya.
Mostra diversos videotutorials sobre Autodesk Maya. A l’apartat Texturing podeu trobar informació sobre la creació dels mapes UV.
Canal de videotutorials del programa Autodesk Maya on trobareu de manera ampliada la informació mostrada a l’adreça anterior.
www.youtube.com/user/MayaHowTos/
Canal oficial de videotutorials del programa Autodesk Maya. S’hi pot trobar una secció amb diferents llistes de reproducció dedicada específicament a la generació de shaders, textures, il·luminació i rendering.