Resultats d'aprenentatge

En finalitzar aquesta unitat, l’alumne/a:

1. Incorpora la perspectiva de gènere en el disseny de projectes d’intervenció social relacionant les estratègies i els criteris utilitzats amb el marc teòric i legal vigent.

  • Incorpora el marc legislatiu que promou la igualtat d’oportunitats en la fonamentació del projecte d’intervenció.
  • Identifica els criteris per incorporar la perspectiva de gènere en els projectes.
  • Aplica els protocols internacionals sobre l’ús del llenguatge no sexista en la redacció del projecte d’intervenció.
  • S’assegura de l’ús no sexista del llenguatge en la planificació dels projectes d’intervenció social.

2. Defineix procediments d’avaluació de projectes d’intervenció social analitzant els diferents models teòrics i tenint en compte la perspectiva de gènere.

  • Descriu models, tècniques i instruments d’avaluació.
  • Explica les funcions i els principis generals de l’avaluació.
  • Descriu les diferents fases de l’avaluació.
  • Concreta les tècniques, indicadors, criteris i instruments d’avaluació de projectes d’intervenció social.
  • Estableix els procediments generals per a la gestió de la qualitat en els projectes dissenyats.
  • Determina estratègies i instruments per a verificar la incorporació de la perspectiva de gènere en projectes d’intervenció social.
  • Argumenta la necessitat de l’avaluació per optimitzar el funcionament dels programes i garantir-ne la qualitat.
  • Utilitza les tecnologies de la informació i la comunicació per a l’elaboració i presentació d’informes d’avaluació i memòries.
  • Preveu la manera en què nous esdeveniments o situacions afectaran el projecte.
  • Planifica recursos amplis i genera nous procediments per a realitzar l’avaluació dels projectes.
  • Preveu com incorporar els punts de vista dels altres per avaluar els projectes.
Anar a la pàgina anterior:
Resum
Anar a la pàgina següent:
Referències