El curs Secretaria GES és un espai a través del qual teniu la possibilitat de consultar i gestionar dades relacionades amb aspectes administratius i acadèmics.
La Secretaria virtual està dividida en diferents pestanyes que us permetran consultar diferent informació:
Dades personals
Comproveu que les dades personals que hi ha en aquesta pantalla són correctes i en cas d'algun error, rectifiqueu-les. També des d'aquí podeu modificar la contrasenya.
Documents aportatsEn aquesta pantalla apareixen els documents escanejats que heu aportat a l'IOC i que poden ser:
-
Documents d’identitat (DNI, NIE, passaport, etc.).
-
Documents que justifiquen una reducció dels pagaments (carnet de família nombrosa, monoparental, etc.).
-
Documents acadèmics que poden donar lloc a convalidacions.
Si afegiu documentació nova a la que vàreu presentar en el moment de la matrícula ho heu de comunicar al vostre tutor.
Pagament
La matrícula dels estudis de GES és trimestral, això vol dir que cada trimestre haureu d'acordar amb el vostre tutor els mòduls que voleu cursar. El tutor farà la inscripció i vosaltres haureu d'imprimir el full de pagament des d'aquesta pestanya i fer-lo efectiu.
Mòduls inscrits
Aquí podreu veure els mòduls dels quals esteu matriculats en el trimestre en curs.
Notes dels darrers trimestres
En aquesta pestanya es publicaran les notes que obtingueu als mòduls inscrits. També podreu consultar els resultats obtinguts en trimestres anteriors.
Expedient
En aquesta pestanya podreu consultar el vostre expedient acadèmic. Trobareu un quadre amb els 34 mòduls que haureu de superar per tenir el títol de GES. Cada mòdul té assignat una boleta i els colors d'aquestes us permetran saber quins mòduls teniu ja convalidats o aprovats (verd), quins mòduls esteu cursant actualment (groc) i quins mòduls teniu encara pendents (vermell).
En aquesta pestanya, un cop finalitzats els lliuraments, es publicarà si heu de fer o no a la prova de validació (en cas de mòduls amb prova (1) i (3) ). En cas dels mòduls sense prova, us remetrà a la publicació de notes (2).
En cas d'haver de fer prova, en els mòduls tindreu informació completa.
Tràmits
Des d'aquesta pestanya podreu generar alguns certificats, com per exemple el certificat de matrícula amb codi de verificació.
Gestió títol
Quan hàgiu superat els estudis de GES i tingueu dret al títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria veureu en aquesta pantalla informació sobre l'estat de tramitació del títol.