Matriculació

Informació general

1. El curs consta de dues parts: comuna (4 matèries) i específica (2 matèries)

• Segons l'opció triada (FP titulat, FP no titulat, Arts, Esports) i la possibilitat d'exempció d'una de les dues parts, caldrà matricular les dues parts (6 matèries) o només una (la part comuna: 4 matèries, o la part específica: 2 matèries).
    • Opció FP titulats i opció Ensenyaments esportius: cal matricular només la part comuna (4 matèries).
    • Opció FP no titulats i Opció Arts: cal matricular les dues parts (6 matèries) i, una vegada revisada la documentació, se suprimiran si escau, les matèries de la part exempta (part comuna o part específica). És important que no genereu el full de pagament abans que se realitzi aquest procés, perquè si bé el preu de la part comuna només (4 matèries) i el de les dues parts (6 matèries) és el mateix, en canvi, si només heu de cursar la part específica (2 matèries), el preu és molt més reduït i la normativa determina que  "en cas de renúncia a la matrícula (total o parcial), no es retorna l’import".

2. Es poden fer canvis de matèries i de centre en els terminis que s'indiquen a l'aula de tutoria.

Terminis

La matrícula es fa per via telemàtica, en qualsevol ordinador amb connexió a Internet, durant els següents dies:

• del 19 al 26 de setembre del 2017

Els horaris d'atenció al públic són:

Preus

• Curs de preparació a la prova d'accés
    • Matrícula completa: 81,65 euros
    • Matrícula de les matèries específiques: 13,65 euros per matèria.
    • Qualsevol altra situació: 81,65 euros

Trobareu tota la informació sobre els preus públics i les seves bonificacions i exempcions a: http://ioc.xtec.cat/educacio/secretaria-preus-publics

Documentació

Cal aportar la documentació següent en format digital a la secretaria virtual del Campus (Secretaria PACFGS, secció DOCUMENTS APORTATS).

1. DNI, NIE o passaport.

2. Si escau, document acreditatiu del dret a exempció de matèries (vegeu l'apartat Exempcions de la prova)

3. Si escau, documentació acreditativa de pagament reduït o de gratuïtat.

El lliurament de la documentació digitalitzada és requisit indispensable per poder fer el pagament i, per tant, per completar el procés de matriculació.

Una vegada revisada la documentació digitalitzada aportada, si és correcta, l'alumnat rebrà un correu indicant que ja pot fer el pagament i, si és incorrecta, el motiu de la deficiència.

En el termini de 7 dies després de la data final de la matrícula cal presentar original i fotocòpia per compulsar de la documentació acreditativa de pagament reduït o de gratuïtat a la seu de l’IOC de Barcelona o al centre col·laborador triat.

La matrícula podrà ser anul·lada si la documentació no ha arribat abans del dia 21 d'octubre a la seu de l’IOC que hàgiu triat.

Procediment

El primer que heu de fer per matricular-vos és emplenar les vostres dades personals. Si ja havíeu estat alumne/a de l'IOC en algun moment durant els últims anys, les veureu aparèixer en la pantalla. Podeu fer les  correccions que calgui.

A continuació podreu accedir a la pestanya d'itinerari on escollireu l'opció de matricula que desitgeu.

Atenció: Si teniu un títol de grau mitjà i opteu per fer el curs d'accés i el cicle de grau superior al qual voleu accedir és del mateix grup d'itineraris, heu de fer el curs de preparació; no us heu de matricular de les matèries específiques.

Marqueu les matèries i confirmeu l'itinerari amb el botó inferior de la pantalla. És responsabilitat de l'alumnat escollir l'itinerari de matrícula adient segons el CFGS al qual vol accedir.

A l'hora d'escollir les matèries heu de tenir en compte aquestes observacions:

• el nombre màxim de matèries a matricular: 6
  • nombre màxim de matèries comunes: 4
  • nombre màxim de matèries específiques: 2

No us oblideu de fer l'ingrés en una oficina de Catalunya Caixa (antiga Caixa de Catalunya) i fer-nos arribar la documentació requerida. No cal que envieu el resguard de l'ingrés, perquè ens el farà arribar Catalunya Caixa.

Per fer la matrícula cal accedir a la secretaria virtual de l'IOC per donar-se d’alta.

L’aplicació proporciona un nom d’usuari o usuària i una contrasenya que permet emplenar el formulari i formalitzar la matrícula.

Guia de matrícula

Adreça d'informació