Matèries ESO i BATX

En els darrers cursos, el Departament d’Ensenyament ha facilitat indicacions en relació amb les matèries de modalitat o específiques de batxillerat que els alumnes matriculats en centres ordinaris poden cursar en la modalitat a distància, a través de l’Institut Obert de Catalunya (IOC). L’experiència acumulada ha permès constatar l’increment d’alumnes que cursen alguna matèria en aquesta modalitat no presencial.

A partir d’aquesta experiència positiva, i amb l’objectiu d’ampliar la seva aplicació i promoure la utilització de les tecnologies de la informació i la comunicació per a l’aprenentatge i el coneixement, el Departament d’Ensenyament ha posat a l’abast dels alumnes matriculats en centres educatius, la possibilitat de cursar algunes matèries a través de l’educació a distància, tot ampliant l’oferta als dos cursos de batxillerat (matèries de modalitat i específiques) i als cursos de tercer i quart d'ESO (matèries optatives).

Quan per raons organitzatives no es puguin oferir determinades matèries optatives, específiques o de modalitat de manera presencial, els centres educatius ordinaris d’ESO i de batxillerat podran fer oferta d’aquestes matèries en la modalitat d’educació a distància, a través de l’IOC.

Trobareu informació més detallada a: