Pagament alumnat nou d'FP per al segon semestre del curs 2016/17

Les persones que han estat admeses i no tenen dret a gratuïtat, o amb gratuïtat però que han de pagar l'assegurança escolar obligatòria, han de fer el pagament de la matrícula en el termini següent:

• del 10 de gener de 2017 (a partir de les 15 hores) fins al 16 de gener de 2017 (fins a les 19.55 h). Trobareu les instruccions per fer el pagament a la Guia de pagament matrícula per a l'alumnat nou 2n semestre 2016/17

• Qualsevol incidència o dubte sobre aquest tema l'heu de fer arribar a la bústia Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.