Consulta de l'adjudicació de places per a alumnat nou d'FP per al segon semestre del curs 2016/17

Consulta de l'adjudicació de places

En el resultat de l'adjudicació de places del procés de matrícula del 2n semestre del curs 2016-17 per a l'alumnat nou, han resultat admeses totes les persones que, dins del termini, han presentat la sol·licitud de matrícula a un cicle formatiu i tenen la documentació correcta, excepte per al cicle formatiu següent:

• CFGM Cures auxiliars d'infermeria: s'estableix una nota de tall 5.00 (admeses només des de la sol·licitud 283 fins a la 1148)*

La nota de tall s'aplica només al cicle anterior per haver tingut una demanda superior a les places oferides. Per aquest cicle formatiu, a més de presentar la sol·licitud de matrícula i tenir la documentació correcta, per a resultar admès/admesa cal haver justificat una qualificació mitjana dels estudis acreditats com a requisit d'accés superior a la nota de tall.

(*) Si la qualificació mitjana dels estudis aportats és de 5.00, s'han aplicat els criteris per dirimir les situacions d'empat: s'han ordenat les sol·licituds amb aquesta qualificació mitjana a partir del número 247, d'acord amb el sorteig del 30 de novembre de 2016, i només han resultat admeses les sol·licituds fins a completar el nombre de places oferit.

El resultat de l'adjudicació de places s'ha de consultar accedint al Campus IOC: Secretaria FP > Matrícula > Entrada de dades > Dades personals.

L'estat de la matrícula (al final de la pestanya Dades personals) pot ser:

• Matriculat/da pendent de pagament: s'ha obtingut plaça per als estudis sol·licitats.

• No admès/No admesa: no s'ha obtingut plaça per als estudis sol·licitats.

• Exclòs/Exclosa: no s'ha presentat la documentació o la documentació que s'ha presentat no és correcta.

Les persones que han estat admeses i no tenen dret a gratuïtat, o amb gratuïtat però que han de pagar l'assegurança escolar obligatòria, han de fer el pagament de la matrícula en el termini següent:

• del 10 de gener de 2017 (a partir de les 15 hores) fins al 16 de gener de 2017 (fins a les 19.55 h). Trobareu les instruccions per fer el pagament a la Guia de pagament matrícula per a l'alumnat nou 2016-17 (S2) a partir del dia 10 de gener de 2017.

El termini de reclamacions per errades de l'IOC en l’adjudicació de places és del 16 de desembre de 2016 (a partir de les 15.00 h) fins al 21 de desembre de 2016 (fins a les 13.00 h). Consulteu els horaris de les secretaries de la seu central de l'IOC o dels centres de suport d'FP.