Adjudicació de places per a les sol·licituds de matrícula a un altre cicle formatiu per al segon semestre del curs 2016/17

Consulta de l'adjudicació de places

Tot l’alumnat que ha sol·licitat la matrícula a un altre cicle formatiu ha obtingut plaça si els estudis aportats donen accés al cicle demanat.

Les resolucions d'aquestes sol·licituds es podran consultar a partir del dia 31 de gener de 2017, en el mateix tràmit de la sol·licitud que es troba a l'apartat de Tràmits de la Secretaria FP.

Tots els alumnes admesos podran realitzar la matrícula del dia 2 de febrer de 2017 (a les 10 hores) fins al 8 de febrer de 2017 (a les 19 hores).