L’IOC participa a la Geogimcana Educativa al Campus de la UAB

El passat divendres 18 de novembre de 2016, dos grups d’alumnes de batxillerat de l’IOC van participar a la Geogimcana Educativa organitzada per la Facultat de Geologia de la UAB. Concretament es tractava d’alumnes que cursen a l’IOC la matèria de Ciències de la Terra i del Medi Ambient, tant de primer com de segon de batxillerat. Els participants van haver d’orientar-se pel Campus de la UAB per localitzar i realitzar diverses proves, entre les quals hi havia, per exemple, la recerca d’aigua subterrània, la classificació de diversos minerals i la datació d’estrats a partir dels fòssils que s’hi podien excavar. Tot i no ser els equips guanyadors, els alumnes de l’IOC van quedar ben classificats al rànquing final.