Projecte Erasmus+: Fit for work in Europe

Un grup d'estudiants i professors de l'IOC estan prenent part en un projecte Erasmus + anomenat FIFOWEU "Fit for work in Europe".

Els passats dies 21 al 25 de novembre es va realitzar una trobada a Barcelona amb participants d'Alemanya, Bulgària, França i Turquia.

Durant aquests dies es van realitzar presentacions sobre el mercat laboral europeu i es van combinar visites relacionades amb el projecte (TV3, Parc de Recerca Biomèdica, Institut de Ciències del mar, Institut Moisès Broggi) amb d'altres de coneixement de la nostra ciutat (Hospital de Sant Pau, Ciutat Vella, Montjuïc, ...).

Durant el segon semestre alumnes participants de l'IOC realitzaran un viatge a Bulgària, un altre a Alemanya i una estada d'una setmana de pràctiques a una empresa a un dels països socis.

"Fit for work in Europe"

A group of students and teachers from the IOC are taking part in the European Erasmus project FIFOWEU ( "Fit for work in Europe "). Within the project the IOC hosted a gathering of teachers and students from Bulgaria, France, Germany and Turkey last November in Barcelona.

During the 5-day stay the participants gave presentation on the European labour market and visited places related to the project (TV3, Barcelona Biomedical Research Park, Institute of Marine Sciences, Institute Moses Broggi) and other cultural sights (Hospital St. Paul, Old Town, Montjuic etc.)

For next semester trips to Bulgaria and Germany are scheduled and the participating students will do a one-week internship at companies in the partner countries.