Notícies

Es considera alumnat nou a tot/a alumne/a que no està cursant cap mòdul de l'IOC Idiomes durant aquest període de preinscripció.

L'IOC Idiomes és l'oferta educativa de les Escoles Oficials d'Idiomes d'anglès no presencial en la modalitat online, integrada a l'Institut Obert de Catalunya, per tal de facilitar l'extensió de l'oferta per tot el territori i garantir la qualitat dels ensenyaments.

Tota la informació sobre aquests estudis a: Idiomes.

•  La preinscripció en els mòduls 1A,1B,2A,2B, 3A, 3B, 4A , 4B, 5A i 5B s’haurà de fer efectiva entre el 28 d'octubre i el 4 de novembre de 2016.
  •  El procés d'inscripciócomporta la possibilitat de realització d'un test de nivell online per tal de col·locar a les persones en el nivell adequat.
  •  Consulteu la guia de preinscripció i matrícula per a informació detallada sobre com realitzar la preinscripció i posteriorment la matrícula, així com el calendari exacte d'ambdós processos.
  • Accés a la preinscripció(disponible des del 28 d'octubre a les 10.00h fins al dia 4 de novembre de 2016 , a les 22.00 hores )
  • Guia de preinscripció i matrícula