Procediment

Per matricular-vos d'un mòdul semestral com a alumnat nou:

• Durant el període de matrícula accediu a l’aplicació de preinscripció per introduir el vostre DNI i adreça de correu electrònic, emplenar tota la informació requerida, i optar per fer o no la prova de nivell.
  • Si decidiu no fer la prova de nivell perquè voleu començar des del mòdul 1A, marcareu aquesta opció. Si decidiu fer la prova, llegiu molt atentament les instruccions abans de començar.
  • Si podeu acreditar accés directe a un nivell mitjançant certificat d'EOI, That's English, ESOL Cambridge o una universitat catalana, haureu d'aportar el certificat escanejat durant el període de matriculació. ( Consulteu taula de reconeixements d'estudis i convalidacions)
  • Quan acabeu la prova de nivell, veureu un número de preinscripció. Haureu acabat el procés de preinscripció.
  • La inscripció comporta la matrícula, llevat del cas que el nombre de sol·licituds sigui superior al de places disponibles.
  • Les inscripcions es numeren correlativament, El número de la inscripció és vàlid per al sorteig d'adjudicació de places, quan aquest sigui necessari per haver menys places que sol·licitants.
  • Si el nombre de sol·licituds és superior al de places disponibles, l'admissió es resoldrà mitjançant un sorteig públic que tindrà lloc el dia i l'hora indicats a la Guia de preinscripció i matrícula. El sorteig es farà a la seu central de l'IOC i les persones inscrites podran consultar-ne el resultat en la data indicada a la Guia de preinscripció i matrícula..
  • Les persones acceptades aportaran la documentació requerida (consultar Idiomes > Documentació). Un cop l'IOC hagi validat aquesta, rebran avís que ja poden fer efectiu el pagament dins del termini indicat.

No s'admetrà cap pagament fora de termini.

Per matricular-vos d'un mòdul semestral com a  alumnat antic:

• Només cal entrar a la Secretaria d'EOI IOC, activar la casella " He revisat les meves dades i sol·licito realitzar  la matrícula" i formalitzar el pagament mitjançant algun dels sistemes esmentats més amunt.
  • No cal presentar cap documentació nova a excepció de l'acreditativa de reducció o exempció de matrícula en el cas que hagi caducat.

L'EOI IOC  , a efectes de matriculació, considera NOU ALUMNAT a qui no estigui cursant cap mòdul d'anglès en el moment de realitzar la preinscripció/ matrícula. Per tant, tot l'alumnat que cursi un mòdul i no es matriculi del següent en acabar-lo, serà considerat nou alumnat quan vulgui reincorporar-se als estudis de l'EOI IOC.