Pla d'impuls de l'anglès (Espai adreçat al Professorat depenent del Departament d'Ensenyament)

Cursos extensius d'anglès a les EOI per a professorat

1r semestre 2017-18 : Consulteu el Calendari d'estudis

Matrícula primer semestre 2017/18 ANTIC ALUMNAT PIA

L'alumnat acollit al PIA que hagi cursat un mòdul aquest segon semestre del curs 16/17 i l'hagi superat , podrà matricular-se com a alumne/a PIA per al primer semestre 17/18 del 20 al 29 de juny, ambdós dies inclosos, accedint a la seva secretaria , activant la casella (pantalla Dades alumne) "He revisat les meves dades i sol·licito realitzar el procés de matrícula" + prémer PROCESSAR ( part inferior pantalla). Llavors us podreu descarregar el full de pagament per fer efectiu els 43€ per la llicència d'ús de la plataforma interactiva.

LA PROPERA  CONVOCATÒRIA PER ACOLLIR-SE AL PLA DE L'IMPULS DE L'ANGLÈS PER AL NOU ALUMNAT  TINDRÀ  LLOC AL MES  D'0CTUBRE DE 2017 ( mòduls del segon semestre  febrer/juny 2018). La sol·licitud es fa  via el Departament d'Ensenyament.

Per a més informació dirigiu-vos a :

Formació en llengües estrangeres: Servei d'Innovació i Formació de l'Educació Infantil i Primària /de l'Educació Secundària:  Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

• Avís important : tot l'alumnat, sense cap tipus d'excepció , haurà d'abonar  la quota obligatòria de 43 euros en concepte d'ús de la plataforma interactiva My Oxford English. A l'alumnat PIA se li aplicarà automàticament la gratuïtat de matrícula a la seva secretaria virtual EOI ( sempre i quan superi el mòdul que està cursant actualment)  i només haurà d'abonar la llicència per ús de la plataforma interactiva.