Pla d'impuls de l'anglès (Espai adreçat al Professorat depenent del Departament d'Ensenyament)

Cursos  d'anglès a l'EOI IOC

2n semestre 2017-18 : Del 19 de febrer al 15 de juny de 2018.

Matrícula segon semestre  2017/18     NOU ALUMNAT PIA

LA PROPERA  CONVOCATÒRIA PER ACOLLIR-SE AL PLA DE L'IMPULS DE L'ANGLÈS TINDRÀ LLOC DEL 6 al 17 D'OCTUBRE ( mòduls del segon semestre  febrer/juny 2018). La sol·licitud es fa  via el Departament d'Ensenyament.

Per a més informació dirigiu-vos a :

Formació en llengües estrangeres: Servei d'Innovació i Formació de l'Educació Infantil i Primària /de l'Educació Secundària:  Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

L'alumnat que obtingui una plaça PIA, haurà de fer la preinscripció i posteriorment la matrícula dins els terminis establerts.

Preinscripció i test de nivell online : Del 26 d'octubre al 6 de novembre, ambdós dies inclosos.

Matrícula online : Del 15 de novembre a les 10.00h fins al 30 de novembre de 2017 fins a les 22.00 h

Guia de preinscripció i matrícula PIA

• Avís important : tot l'alumnat, sense cap tipus d'excepció , haurà d'abonar  la quota obligatòria de 43 euros en concepte d'ús de la plataforma interactiva My Oxford English (mòduls 3A,3B,4A,4B) o Net Languages ( mòduls 5A i 5B) . A l'alumnat PIA se li aplicarà automàticament la gratuïtat de matrícula a la seva secretaria virtual EOI   i només haurà d'abonar la llicència per ús de la plataforma interactiva.