Documentació per formalitzar la matrícula

Documentació per a alumnat que es matricula per primera vegada a l'EOI IOC  :

• Totes les persones: DNI, NIE o passaport en suport digital (escanejat) . S'haurà d'adjuntar a l'hora de fer la matrícula online a Secretaria EOI > Documents aportats

Documentació per a alumnat que es matricula per primera vegada a l'EOI IOC  i pot acreditar  bonificació o exempció de pagament

• A més del DNI, NIE o passaport  digitalitzat tal com ho hem indicat més amunt, han d'aportar la documentació acreditativa del dret a bonificació o exempció.

• Aquesta documentació que acredita la bonificació o exempció de matrícula , s'haurà de  presentar en suport digital (escanejada)  a Secretaria d'EOI IOC> Documents aportats i també obligatòriament en suport paper (original o fotocòpia compulsada).

• Recordeu que l'IOC accepta les compulses fetes a la secretaria de la seva seu central, les emeses per l'entitat emissora del document, i les que portin el segell d'una notaria ( preu aproximat taxes notarials : 5 euros per full compulsat)

• La documentació en suport paper ( acreditativa de la bonificació o exempció de matrícula) , ens la podeu fer arribar per correu ( preferentment certificat) a nom de l'EOI IOC , o presencialment a la secretaria de l'IOC dins del termini previst a la Guia de preinscripció i matrícula. Quan més aviat arribi, abans podrem validar-la o avisar-vos si hi ha cap problema.

• La manca d'aportació de la documentació requerida dins del termini previst o la no validació d'aquesta comporta el desistiment de la matrícula presentada.

• Quan la documentació hagi estat validada, rebreu un avís i podreu fer el pagament de la matrícula.
  • La matrícula la farà efectiva d'ofici l'EOI IOC un cop finalitzi el termini de matrícula.

L'alumnat antic pot formalitzar el pagament sense haver de presentar cap documentació addicional.