Certificats

L'EOI IOC, com a Escola Oficial d'Idiomes, gestiona i administra les proves per obtenir els certificats oficials següents:

• El Certificat de Nivell Bàsic (2B), que correspon al nivell A2 del Marc Europeu Comú de Referència.
  • El Certificat de Nivell Intermedi (3B), que correspon al nivell B1 del Marc Europeu Comú de Referència.
  • El Certificat de Nivell Avançat (5B), que correspon al nivell B2 del Marc Europeu Comú de Referència.

Descàrrega dels certificats d'estudis parcials

Us podeu descarregar els certificats d'estudis parcials des de la vostra secretaria   (pestanya Tràmits).

Certificats de nivell bàsic i nivell intermedi

Els /Les alumnes que superin les proves finals presencials  de certificació de nivell bàsic i nivell intermedi  al gener de 2018, rebran el  certificat corresponent durant el mes de febrer.

Sol·licitud del títol de nivell avançat -IMPORTANT! Del 14 al 28 de febrer de 2018

Els /les alumnes que superin la prova final presencial de nivell avançat al gener de 2018, rebran un certificat de qualificacions parcials de la prova durant el mes de febrer i podran posteriorment sol·licitar l'expedició del títol de nivell avançat.

La sol·licitud d'expedició del títol del nivell avançat d'anglès ( B2) - d'aquesta convocatòria o d'una altra anterior-  es podrà fer  del 14 al 28 de febrer, ambdós dies inclosos,   accedint a la vostra secretaria virtual, pestanya tràmits i prement l'opció corresponent. En un termini aproximat de deu dies, us podeu descarregar el full de pagament des de la mateixa pestanya de tràmits i l'heu d'imprimir  per tal de liquidar l’import a qualsevol terminal Servicaixa de CaixaBank 'la Caixa' o online via portal La Caixa .

Un cop fet el pagament, cal que ens envieu escanejat el comprovant de pagament a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. . Fins que no rebem el comprovant , no podrem tramitar-vos el títol.