El curs va dirigit a aquells alumnes que ja comptin amb un cicle formatiu de Grau Mitjà de Formació Professional (o bé l’estiguin cursant en l’actualitat)

La superació d’aquest curs atorgarà als estudiants prioritat en l’admissió als Cicles Formatius de Grau Superior de Formació Professional únicament per a la inscripció del curs 2020-2021 o bé exempcions en la prova d’accés.

Dates del curs

Inici de curs

1 octubre 2019

Final de curs

maig 2020

Període de matrícula

19 setembre 2019

26 setembre 2019

El curs s’organitza en dues parts, la comuna i l'específica.
La part específica inclou les opcions cientificotecnològica;
humanística i social; artística, i esportiva.

Preinscripció i matrícula

El primer pas per a poder fer la matrícula com a alumnat nou és fer la preinscripció. Heu d'emplenar el formulari de preinscripció i heu d'escollir el centre de suport on us voleu inscriure.

El centre de suport és el lloc on haureu d'anar presencialment a fer l'examen presencial de final de curs i, si escau, portar documentació administrativa relacionada amb els vostres estudis.

Un cop feta la preinscripció, obtindreu un usuari i una contrasenya del nostre campus.

VULL PREINSCRIURE’M

Amb el vostre usuari i contrasenya, entreu al campus, aneu a la Secretaria CPICGS i completeu les dades de la fitxa de dades personals. Per fer-ho heu de clicar a Entrada de dades i anar completant les diferents pestanyes que hi trobareu.

Heu d'escanejar o fotografiar tota la documentació que necessiteu aportar. Un cop fet això, aneu a la pestanya Documents Aportats i pengeu, en els espais que correspongui, tota la documentació digitalitzada. Per matricular-vos heu d'aportar el DNI; el títol o resguard del títol del CFGM, o bé el comprovant de matrícula a un CFGM. Així mateix, si voleu optar a reducció o gratuïtat de matrícula, heu d'aportar una còpia dels documents que hi donen dret. Aquesta documentació (original en el cas dels certificats i original i fotocòpia per compulsar en el cas de titulacions) s'haurà d'aportar també en paper a la seu central de l'IOC o al centre de suport triat en un termini de dos dies després de finalitzar la matrícula. En cas contrari es pot anul·lar la matrícula.

Posteriorment, a la pestanya Itinerari, haureu d'escollir l'opció i la matèria específica que voleu cursar. A partir d'aquí heu d'esperar que des de l'IOC es validi la matrícula. Això pot portar un temps, quan s'hagi fet rebreu un correu informatiu a l'adreça indicada.

Un cop hàgiu rebut el missatge que indica que la matrícula és correcta podreu efectuar el pagament a través de la pestanya corresponent.

Informació detallada