Mòduls (Cicles formatius de formació professional > Desenvolupament d’aplicacions multiplataforma)
0179 (no disponible)
Anglès professional
66 h
373
Llenguatge de marques i sistemes de gestió d’informació
66 h + 33 h empresa
379
Projecte intermodular de desenvolupament d'aplicacions multiplataforma
198 h
483
Sistemes informàtics
99 h + 66 h empresa
484
Bases de dades
132 h + 66 h empresa
485
Programació
198 h + 66 h empresa (2 blocs)
486
Accés a dades
66 h + 66 h empresa
487
Entorns de desenvolupament
66 h + 33 h empresa
488
Desenvolupament d'interfícies
66 h + 53 h empresa
489
Programació multimèdia i dispositius mòbils
66 h + 66 h empresa
0490 (no disponible)
Programació de serveis i processos
66 h + 33 h empresa
0491 (no disponible)
Sistemes de gestió empresarial
66 h + 33 h empresa
1665
Digitalització aplicada als sectors productius
33 h
1708
Sostenibilitat aplicada al sistema productiu
33 h
1709
Itinerari personal per a l'ocupabilitat I
99 h
1710
Itinerari personal per a l'ocupabilitat II
66 h
OA01
Programació avançada
99 h
Informació detallada
Tècnic o tècnica superior en desenvolupament d’aplicacions multiplataforma (LOE) Aquesta titulació permet:
- accedir a un treball de tècnic superior o tècnica superior
- cursar un altre cicle formatiu de grau superior
- accedir a qualsevol estudi universitari oficial de grau.
Les universitats catalanes reconeixen com a assignatures ja cursades els crèdits/mòduls que s’hagin determinat per a cada estudi universitari.
Atès que els continguts d'aquest cicle, tant en la seva versió LOE desenvolupament d'aplicacions multiplataforma com en la seva versió LOGSE desenvolupament d’aplicacions informàtiques, coincideixen, en part, amb els del cicle administració de sistemes informàtics en xarxa (LOE)/administració de sistemes informàtics (LOGSE) i amb el cicle desenvolupament d'aplicacions web (LOE), l’organització dels plans d'estudis permet obtenir les dues/tres titulacions cursant una sola vegada els continguts comuns.
Desenvolupar aplicacions informàtiques, participar en el disseny i realitzar-ne la programació, les proves i la documentació, d'acord amb els requisits funcionals, les especificacions aprovades i la normativa vigent.
Empreses de serveis informàtics, en el departament d'anàlisi i programació; empreses grans i mitjanes, de qualsevol sector econòmic, dintre del departament de procés de dades; Administració pública.
Principals ocupacions i llocs de treball
- Analista programador o programadora
- Programador o programadora
- Gestor o gestora de projectes
L’itinerari formatiu és l’ordre en què es recomana cursar els mòduls del cicle formatiu per garantir l’assoliment progressiu dels coneixements. Podeu consultar el pla d'estudis complet aquí.
Pla d’estudis en extinció:
És recomanable matricular-se de mòduls o blocs sencers i no d'unitats formatives soltes. La matrícula per unitats formatives soltes només és recomanable si ja s’ha superat alguna unitat en un altre centre.
Donat que el pla d’estudis està en extinció, és molt important que quan us matriculeu tingueu en compte el semestre en què es pot cursar per última vegada cada mòdul, segons els calendari següent:
|
23-24 S2 |
24-25 S1 |
24-25 S2 |
25-26 S1 |
25-26 S2 |
|
M01B1 |
M01B2 |
M03B |
M06 |
M09 |
|
M02B1 |
M02B2 |
M04 |
M07 |
M10 |
|
M03AB1 |
M03AB2 |
M05 |
M08 |
M13 |
|
|
M11 |
M12 |
M14 FCT |
En el document Organització dels mòduls en unitats formatives es concreta el títol i la durada de cada unitat formativa.
Observacions
- El mòdul (M03) s'imparteix durant tres semestres; en aquest cas, cal superar l'M03_A (bloc1) per poder cursar l'M03_A (bloc 2) i l'M03_A (bloc 2) per poder cursar M3_B.
- Determinats mòduls/unitats formatives inclouen pràctiques virtuals obligatòries necessàries per assolir els resultats d'aprenentatge del mòdul/unitat formativa.
- Determinats mòduls s'ofereixen cada semestre i d'altres s'ofereixen a semestres alterns, al setembre o al febrer. Com a conseqüència l'alumne que es matriculi per unitats formatives haurà també de tenir en compte quan s'ofereixen aquests mòduls.
- Requeriments de maquinari: en determinats mòduls es treballa amb màquines virtuals. Es recomana un equip amb processador de 64 bits que permeti virtualització, amb un mínim de 8GB de RAM (recomanat 16GB) i un mínim de 32GB d'espai lliure en el disc dur per a cada màquina virtual.
- Resum de l'itinerari i dels requisits per cursar cadascun dels mòduls, així com de les unitats formatives -Organització dels mòduls en unitats formatives-
Activitats pròpies del perfil professional
Cada cicle formatiu té associades una sèrie d’activitats pròpies del perfil professional. Si curseu el mòdul de l’FCT del ICB0 CFGS Desenvolupament d'aplicacions multiplataforma realitzareu les tasques que s’indiquen en el pla d’activitats següent:
Si voleu sol·licitar l’exempció de l’FCT haureu de justificar, documentalment, que heu treballat en l’àmbit professional corresponent a aquest cicle formatiu, realitzant les tasques específiques del nivell de Tècnic/a Superior en Desenvolupament d'aplicacions multiplataforma descrites en el pla d'activitats.
Les places de matrícula disponibles per al ICB0 CFGS Desenvolupament d'aplicacions multiplataforma les podeu consultar aquí.
