Matrícules

Del 13 al 24 de novembre de 2020 s'obre el període de preinscripció dels alumnes nous als cicles formatius de Formació Professional per al 2n semestre del curs 2020-21 (de febrer a juny-2021).

Trobareu informació sobre el procediment a:

Estudiants interessats en el nou CFGM de Producció agropecuària

A diferència dels altres cicles formatius de l'IOC, el període de preinscripcions s’inicia el 13 de novembre i finalitza el 14 de gener.

Tots els interessats poden obtenir informació del cicle formatiu a la web de l’IOC i a la web de l’Escola Agrària de Tàrrega. També poden contactar amb l’Escola Agrària de Tàrrega mitjançant el telèfon 973 31 07 15 o el correu electrònic aecatar.daam@gencat.cat

Les sol·licituds es presentaran a l'Escola Agrària de Tàrrega a través d'un enllaç que es lliurarà en resposta a un correu a aecatar.daam@gencat.cat.

Sol·licitud de readmissió a un cicle formatiu i Sol·licitud de matrícula a un altre cicle formatiu

• L'alumnat antic que hagi de tramitar una Sol·licitud de matrícula a un altre cicle formatiu o una Sol·licitud de readmissió a un cicle formatiu, ho ha de fer prèviament a la matrícula a través de la Secretaria FP dins del campus IOC del 13 al 24 de novembre de 2020.