Matrícules

Estudiants antics: si voleu continuar els estudis durant el 1r semestre del curs 2020-21, podreu fer la preinscripció telemàtica i triar el vostre itinerari des de dimarts 23 de juny a les 12h i el pagament des del 29 de juny a les 15 h.

Un alumne antic d'FP és un estudiant de l'IOC que ara mateix hi està cursant un cicle formatiu, però també alguna persona que l'hi han atorgat o l'ha cursat en semestres anteriors a l'IOC, encara que no hagi aprovat cap crèdit, mòdul, bloc o unitat formativa.

Tanmateix els alumnes antics d'FP que han tramitat una Sol·licitud de matrícula a un altre cicle formatiu, hauran d'esperar a matricular-se al dimecres 1 de juliol a les 15 h, i a fer el pagament a l'1 de juliol de 2020 a les 15 h. Hi ha més informació sobre com consultar la resolució del tràmit i com corregir incidències als apartats 1 a 4 de la Guia de matrícula.

Per a tothom, el període per seleccionar l’itinerari finalitzarà el 6 de juliol de 2020 a les 23.55 h i el període de pagament finalitzarà el 10 de juliol de 2020 a les 19.55 h.

Fins al dia 9 de juliol hi ha temps per actualitzar la documentació penjada a la Secretaria FP que ja hagi caducat, perquè es tingui en compte per aquesta matrícula. La documentació en paper es presentarà més endavant i s'informarà de les dates i procediment a les tutories del nou semestre.

Alguns mòduls o crèdits tenen les places limitades al CFGM Cures auxiliars d'infermeria, al CFGS d'Educació Infantil i al CFGS Integració social.

+info sobre la matrícula per als que estudieu (o heu estudiat) FP a l’IOC.

Seguiu atentament les indicacions de la Guia de matrícula de l'alumnat antic 2021S1.