Notícies

Aquesta setmana ha tingut lloc l'acte de lliurament de la primera edició dels Premis IOC d'emprenedoria i innovació. El guardó, que ha premiat un treball del CFGS Assistència a la direcció, té per objectiu reconèixer els projectes que s'han treballat en els mòduls de projecte dels cicles formatius de grau superior i els mòduls de síntesi dels cicles formatius de grau mitjà. L'acte ha estat presidit per la directora de l'IOC i el director acadèmic d'FP. Hi han assistit 4 de les 7 persones guardonades, l'equip docent que forma part del grup d'emprenedoria i el professorat que va tutoritzar el treball.

Serveis tecnològics i de robòtica per a esdeveniments

El treball reconegut és del cicle formatiu de grau superior Assistència a la direcció, i es va desenvolupar durant el curs 2021-22, en el qual es va constituir un grup de treball de 7 alumnes sota el nom Èpic Esdeveniments. El seu projecte d'emprenedoria i innovació està aplicat a l'organització d'esdeveniments empresarials, amb el títol "Serveis tecnològics i de robòtica per a esdeveniments". Suposa la implantació d'una empresa de serveis tecnològics i de robòtica per a esdeveniments que ofereix el lloguer d'aquests equipaments a altres empreses i entitats. Les persones guardonades són: Raquel Carmona, Montserrat Guitart, Andrea Martínez, Sandra Masllorens, Sheila Morán, Marta Otón i Ana Pardo.

Durant l'acte de lliurament, que ha tingut lloc a la seu de l'Institut Obert de Catalunya, s'ha posat en relleu la feina feta per les alumnes en el mòdul de projecte durant el segon semestre del curs passat. Al seu torn, l'alumnat ha destacat la bona feina que va fer el professorat, atenent amb molta rapidesa les consultes i les orientacions que necessitaven.

Els continguts d'emprenedoria i innovació formen part dels continguts curriculars que es treballen en els cicles formatius d'FP i tenen una presència molt important en aquests mòduls de projecte i síntesi.