Matrícules

Del 26 d'abril al 5 de maig de 2021 s'obre el període de preinscripció  a tots els nivells d'anglès i al nivell bàsic d'alemany.  La matrícula dels alumnes nous i discontinus que hagin fet aquesta preinscripció serà del 14 al 31 de maig.

Preinscripció

Es considera alumne nou o discontinu a tota persona que no estigui cursant cap mòdul de l'EOI de l'IOC en aquest moment.

• El procés d'inscripció a l'anglès comporta la possibilitat de realització d'un test de nivell en línia per situar a cada persona en el nivell més adequat.
  • L'aplicatiu informàtic de la preinscripció estarà disponible del 26 de maig a les 10:00 h fins al dia 5 de maig de 2021 a les 22:00 hores.

Lliurament de documentació

Per poder formalitzar la matrícula cal haver fet prèviament la preinscripció.

Entre el 14 de maig a les 10:00 h i fins al 24 de maig de 2021 a les 22:00 h podreu pujar a la secretaria virtual EOI la documentació necessària per ser validada per l'IOC.

Per formalitzar la matrícula cal que feu el pagament entre el 25 de maig a les 10:00 h i el 31 de maig fins les 22:00 h.

Tota la informació sobre l'EOI de l'IOC al nostre web.