Matrícules

Preinscripció i matrícula d'alumnes nous i discontinus d'EOI-IOC per al 1r semestre del curs 2020-21

Del 8 al 15 de juny de 2020 s'obre el període de preinscripció  a tots els nivells d'anglès i al nivell inicial d'alemany.  La matrícula dels alumnes nous i discontinus que hagin fet aquesta preinscripció serà del 2 al 9 de juliol.

Preinscripció

Es considera alumne nou o discontinu a tota persona que no estigui cursant cap mòdul de l'EOI de l'IOC en aquest moment.

• La preinscripció s'ha de fer entre el 8 i el 15 de juny de 2020.
  • El procés d'inscripció a l'anglès comporta la possibilitat de realització d'un test de nivell en línia per situar a cada persona en el nivell més adequat.
  • L'aplicatiu informàtic de la preinscripció estarà disponible del 8 de juny a les 10:00 h fins al dia 15 de juny de 2020 a les 22:00 hores.

Per poder formalitzar la matrícula cal haver fet prèviament la preinscripció.

La matrícula s’haurà de fer efectiva entre el 2 de juliol a les 10:00 h fins al 9 de juliol de 2020 a les 22:00 h.

Tota la informació sobre l'EOI de l'IOC al nostre web.