Matrícules

Alumnes antics de Formació Professional a l'IOC, si voleu continuar els estudis el 2n semestre del curs 2019-20, podreu fer la preinscripció telemàtica i triar el vostre itinerari des de dimarts 28 de gener a les 10h i fins al dia 5 de febrer de 2020.

Què entenem a l'IOC per alumne antic? És algú que ara mateix hi està cursant un cicle formatiu, però també alguna persona que l'hi han atorgat o l'ha cursat en semestres anteriors a l'IOC, encara que no hagi aprovat cap crèdit, mòdul, bloc o unitat formativa.

Tanmateix els estudiants en situacions diferents tenen altres calendaris d'inicis:

• 30 de gener a la tarda - si no ho han aprovat tot a la PAF1 (encara que no s’hi hagin presentat).

• 31 de gener a les 15 h - si han tramitat una Sol·licitud de matrícula a un altre cicle formatiu, encara que ho tinguin tot aprovat en la PAF1. Hi ha més informació sobre com consultar la resolució del tràmit i com corregir incidències als apartats 2 a 4 de la Guia de matrícula.

El període per seleccionar l’itinerari finalitzarà per tothom el 5 de febrer de 2020 a les 23.55 h.

S'ajorna de nou el període de matrícula o pagament que, ara, serà del 3 de febrer a les 15 h fins al 10 de febrer de 2020 a les 19.55 h.

Fins al dia 4 de febrer a les 13h hi ha temps per actualitzar la documentació en paper i la penjada a la Secretaria FP que ja hagi caducat, perquè es tingui en compte per aquesta matrícula.

Alguns mòduls o crèdits tenen les places limitades al CFGM Cures auxiliars d'infermeria, al CFGS d'Educació Infantil i al CFGS Integració social.

+info sobre la matrícula per als que estudieu (o heu estudiat) FP a l’IOC.

Seguiu atentament les indicacions de la Guia de matrícula de l'alumnat antic 1920S2.