Matrícules

Alumnes antics de Formació Professional a l'IOC, si voleu continuar els estudis el 1r semestre del curs 2019-20, podeu fer la preinscripció telemàtica i triar el vostre itinerari fins al dia 19 de juny de 2019.

Què entenem a l'IOC per alumne antic? És un estudiant que, ara mateix, hi està cursant un cicle formatiu, però també alguna persona que l'hi han atorgat o l'ha cursat en semestres anteriors a l'IOC, encara que no n'hagi aprovat cap crèdit, mòdul, bloc o unitat formativa.

Dijous 6 de juny de 2019 a les 10 h s'inicia el període de preinscripció telemàtica per seleccionar l'itinerari, excepte per als alumnes següents que tenen altres inicis:

• 6 de juny a la tarda - si no ho han aprovat tot a la PAF 1 (encara que no s’hi hagin presentat).

• 12 de juny a les 15 h - si han tramitat una Sol·licitud de matrícula a un altre cicle formatiu, encara que ho tinguin tot aprovat en la PAF 1. Hi ha més informació sobre com consultar la resolució del tràmit i com corregir incidències als apartats 2 a 4 de la Guia de matrícula.

El període per seleccionar l’itinerari finalitzarà per tothom el 19 de juny de 2019 a les 23.55 h.

La matrícula o pagament serà del 12 de juny a les 15h fins al 20 de juny de 2019 a les 19.55 h.

Fins al dia 18 de juny a les 13h teniu temps per actualitzar la documentació en paper i la que està penjada a la Secretaria FP que hagi caducat, perquè es tingui en compte per aquesta matrícula.

Alguns mòduls o crèdits tenen les places limitades al CFGM Cures auxiliars d'infermeria, al CFGS d'Educació Infantil i al CFGS Integració social.

+info sobre la matrícula per als que estudieu (o heu estudiat) FP a l’IOC.

Seguiu atentament les indicacions de la Guia de matrícula de l'alumnat antic 1920S1.