Matrícules

Del 21 al 29 d'octubre de 2021 s'obre el període de preinscripció dels alumnes nous i discontinus a tots els nivells d'anglès, nivell bàsic d'alemany i el curs de català C2.2 (antic nivell D).

La matrícula i pagament dels alumnes que hagin fet aquesta preinscripció serà del 10 al 30 de novembre.

Preinscripció

Es considera alumne nou o discontinu a tota persona que no estigui cursant cap mòdul de l'EOI de l'IOC en aquest moment.

• El procés d'inscripció d'anglès i alemany comporta la possibilitat de realització d'un test de nivell en línia per situar a cada persona en el nivell més adequat. Per accedir al curs de català C2.2 no hi ha prova de nivell.
  • L'aplicatiu informàtic de la preinscripció estarà disponible del 21 d'octubre a les 10:00 h fins al dia 29 d'octubre de 2021 a les 22:00 h.

Lliurament de documentació

Per poder formalitzar la matrícula cal haver fet prèviament la preinscripció.

Entre el 10 de novembre a les 10:00 h i fins al 22 de novembre de 2021 a les 22:00 h podreu pujar a la secretaria virtual EOI la documentació necessària per ser validada per l'IOC.

Per formalitzar la matrícula cal que feu el pagament entre el 10 de novembre a les 10:00 h i el 30 de novembre fins les 22:00 h.