Resultats d'aprenentatge

En finalitzar aquesta unitat, l’alumne/a:

  1. Dissenya projectes d’intervenció lúdics, i els relaciona amb el context i l’equipament o el servei en què es desenvolupen i els principis de l’animació infantil.
    • Identifica els diferents tipus de centres que ofereixen activitats de joc infantil.
    • Analitza la legislació, característiques, requisits mínims de funcionament, funcions que acompleixen i personal.
    • Identifica les característiques i prestacions del servei o equipament lúdic.
    • Estableix espais de joc tenint en compte: el tipus d’institució, els objectius previstos, les característiques dels nens i les nenes, els materials dels quals es disposa, el pressupost i el tipus d’activitat a realitzar en ells.
    • Defineix els criteris de selecció de materials, les activitats a realitzar, d’organització i de recollida de materials, les tècniques d’avaluació i els elements de seguretat en els llocs (espais) de jocs.
  2. Avalua projectes d’intervenció lúdica, i justifica les tècniques i els instruments d’observació seleccionats.
    • Selecciona els indicadors d’avaluació.
Anar a la pàgina anterior:
Resum
Anar a la pàgina següent:
Mapa conceptual