Informació sobre la sol·licitud de preinscripció en línia als estudis de GES

Estudiants nous

Primer pas: Entreu les vostres dades

Des de casa vostra o des del Centre de suport més proper aneu a aquesta adreça web on es troba l'aplicatiu de preinscripció:

Veureu una pàgina semblant a aquesta:

Ompliu totes les caselles tenint present que:

• Els noms propis i els cognoms s'han d'escriure amb la inicial en majúscula i la resta en lletres minúscules. No ho escriviu tot en majúscules. Exemple: Maria del Carme Sauler Gómez.
  • En el número de DNI o document identificatiu poseu totes les xifres seguides, sense espais, i amb la lletra o lletres en majúscula i enganxada a les xifres, sense cap mena de separació. Exemples: 12345678A, X1234567A:

• Escolliu des del desplegable Centre de suport primer la població on trobar el centre més proper. Quan l'haueu triat us apareixerà un nou depslegable per triar el centre de suport al qual voleu estar assignat . Recordeu que haureu d'anar al centre escollit per completar presencialment el procediment de matrícula.
  • Assegureu-vos d'escriure bé el número de telèfon mòbil i la vostra adreça de correu electrònic perquè de seguida hi rebreu un missatge amb la clau d'accés al campus IOC.
  • Llegiu la informació legal sobre les vostres dades i en acabat marqueu la casella He llegit.
  • Ara podreu marcar el botó Accepto si és el cas.

Quan tingueu totes les caselles plenes premeu el botó Enviar

Veureu que apareix una finestreta amb un avís:

Quan estigueu preparats, toqueu el botó D'acord

Ara veureu una pantalla semblant aquesta:

Comproveu que tot sigui correcte i quan vulgueu acabar d'entrar les dades a la sol·licitud haureu d'entrar a la web de l' IOC.

Segon pas: Comproveu que heu rebut el correu de confirmació

Si entreu al vostre correu electrònic veureu que hi heu rebut un missatge semblant a aquest:

Missatge de correu

Guardeu-lo per a posteriors comprovacions, tot i que la contrasenya inicial la podreu canviar així que entreu al campus IOC.

Tercer pas: Entreu al campus IOC

Feu clic sobre Accés al campus de la web de l'IOC i anireu a la pàgina d'entrada del campus.
Identifiqueu-vos escrivint la vostra clau a les caselles Usuari i Contrasenya:

Entrada de la clau d'accés

Ara ja sou dins el campus IOC. Observeu que apareix el vostre nom complet a la part superior dreta de la pàgina i que teniu accés a la Secretaria GES on haureu d'acabar d'entrar les dades personals.

Feu clic sobre el nom Secretaria GES (http://ioc.xtec.cat/campus2/course/view.php?id=1520) per entrar-hi:

Entrada a la Secretaria GES

Un cop dins la Secretaria veureu una imatge semblant a aquesta:

Secretaria GES

Aneu a la pestanya Dades personals i acabeu d'omplir tots els camps que queden buits.
No us en deixeu cap. Si hi ha alguna dada que no teniu a mà, no patiu. Podeu tornar a aquesta pantalla les vegades que vulgueu simplement entrant a la Secretaria GES del campus IOC.
Des d'aquesta pantalla també podeu canviar la contrasenya inicial, opció molt recomanable per augmentar la seguretat.

Quart pas: escanegeu i pengeu la documentació

Aneu a la pestanya Documents aportats per carregar els fitxers amb la documentació escanejada.

Pestanya Documents aportats

Veureu que hi ha informació sobre  com han de ser els fitxers a carregar (1), llegiu-la atentament i seguiu-ne els consells.

Quan tingueu al vostre ordinador els fitxers amb la documentació escanejada comenceu per carregar la documentació identificativa (DNI, NIE, passaport,...). Feu clic al botó Navega (2) per accedir al contingut del vostre ordinador:

Fitxers del vostre ordinador

Seleccioneu el fitxer tot fent clic sobre del seu nom (1) i a continuació toqueu el botó c'acceptació (2).

Ruta del fitxer

Observareu que simplement s'ha afegit la ruta on es troba el fitxer dins el vostre ordinador. Per carregar-lo a la Secretaria cal que toqueu el botó Penjar documents.

Penjar un altre document

Ja està carregat el vostre fitxer. Fixeu-vos que està pendent de validació (1) però que podeu comprovar que es veu perfectament si feu clic a la icona amb la lupa al costat del nom del fitxer (2).

Per carregar fitxers al la resta de documentació primer trieu el tipus de documentació del desplegable (3) i repetiu les accions descrites.

Cinquè pas: Formalitzeu la matrícula presencialment

Ara que heu lliurat la sol·licitud via web cal que la confirmeu presencialment.

Adreceu-vos al Centre de suport més proper al vostre domicili i formalitzeu la matrícula.
Cal que porteu la documentació personal i l'acadèmica.

Durant el procés de formalització fareu una entrevista per conèixer les millors possibilitats de personalitzar els estudis a les vostres possibilitats

Recordeu: el procés en línia només permet lliurar la sol·licitud d'inscripció. No té cap validesa si no aneu a un Centre de suport a formalitzar-la.